Baldagen

I tisdags var det baldagen. Det är alltid en sjukt stressig dag på jobbet, men även den absolut roligaste dagen! Började tidigare och gjorde våran andraårselev Frida på moronen. Sen hade jag fullbokat resten av dagen med bla. 2 till balfrisyrer, varav en var brorsans tjej Ida som jag klämde in på min lunch. Kan ju säga att jag var rätt hungrig där vid 16! Cyklade hem efter jobbet och tog bilen till Havsbadet där balen var. Det var otroligt mycke folk och tittade på balen men jag fick iaf en bild på Micke och Ida :)


 
Frida ville ha en lös upsättning som var låg och rätt maffig. Här är resultatet:







Hade bara 40 min att göra Idas frisyr + klippa hennes lugg. Men tycker jag fick till det rätt bra. Hon ville ha luggen nere, ochså lite slarvigt upsatt fast i sidan. Hon är så vacker! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0