Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Har några semesterdagar att ta ut så jag passar på nu när det är rätt lugnt. Jag har mest stått i köket idag känns det som. Har bakat negerbollar, cupcaces och morotskaka i långpannan och så har jag även lagat en soppa av högrev och rotsaker :) Den blev riktigt god. Har även hunnit med en sväg till stan. Köpte mig ett par mörkblå jeans, en scarf och ett ljusgrönt nagelack. Nu vill jag ha vår!








Mina cupcakes utan frosting än så länge. Det fixar jag på söndag då jag fyller år :)


Kommentarer
Postat av: ewie

Tack så mycket! :D ja , det blir den 20e augusti ! :) kramar!

2011-02-26 @ 17:10:18
URL: http://madebygrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0