september

Woohoo tänker ni väl nu? Äntligen har hon tagit tummen ur röven och uppdaterat lite ;) Hur länge det fortsätter vet jag inte.. jag har oftast ingen ork att skriva. I alla fall.. vad har hänt sen sist? Jag har börjat mitt andra år på "skolan", nu är jag alltså andra års lärling på Hårstudion. Det går riktigt bra. Jag lär mig något nytt varje dag och jag börjar sakta men säkert bli mer självständig och säker på mig själv. Jag har ett halvtidsprov efter jul. Läskigt. Då ska dom se hur mycket jag har lärt mig och vad jag behöver täna mer på inför gesällen. Det har verkligen gått fort! Jag är föressten ledig helger nu. Jäkligt skönt efter att ha jobbat i princip varje lördag sedan 2005.

Annars då.. jag har varigt väldigt förkyld i veckan, som de flesta andra. Hostar fortfarande så det låter som att lungorna går sönder. Idag har söta Becca varit här. Vi lagade lite middag, svullade i oss godis och glass och tittade på en tråkig film. Men vad gör det? Jag är så tacksam för att jag har en vän som du, Becca. Har precis sett en film själv. Andreas är borta ikväll så det blir att sova ensammen. Jag hatar att lägga mig och sova utan honom.. det känns så jäkla tomt.


Föressten Tack underbara Sara, och Viktor såklart, för att vi fick komma förra helgen. Jag hade en supertrevlig helg. Det måste göras om snart!  

Jag saknar er mina vänner! <3


Grattis Pappa på födelsedagen!

Kram Veronica

Kommentarer
Postat av: Skea

Wihoo! Äntligen ett litet inlägg från dig ;)

Ve du förresten, det är hur många som helst som har kommenterat min nya frisyr, alla tycker det är skitsnyggt:)

Du är awesome gumman!

Kram

2010-09-14 @ 12:55:09
URL: http://miniskea.blogg.se/
Postat av: ewie

Hey, jag saknar dig. jag kanske kommer hem på höstlovet, ses då?

2010-09-23 @ 13:18:07
URL: http://track1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0