Inspiration från styleroom.

Älskar styleroom.se! Jag får så mycket inspiration och kan sitta i flera timmar och bara titta. Jag längtar tills vi får flytta! Här är några inspirationsbilder =)



Funderar om man kan ta bort spegelskåpet som är uppsatt i badrumet och sätta dit en egen spegel. Hatar verkligen de hemska skåpen som finns i hyreslägenheter.





Väldigt stilrent och enkelt. Kommer säkert att sätta svart kakeldekor på plattorna i nya lägenheten också. Vi kommer även ha en kryddhylla som på bilden ovan, dock i trä så ska måla om den vit hade jag tänkt.



Tycker vekligen att det är snyggt med svartvitt!


Såhär skulle jag vilja ha! En svart soffa har vi ju beställt, har tittat på det där vita runda bordet hur länge som helst och vi kommer att få mina föräldrars ljusa matta. Ser det okej ut att ha ett vitt bord med en ljus matta under? Mattan är nämligen inte kritvit utan lite mer creme färgad.


Helt i min stil =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0