Värk

Jag hade jättesvårt att somna inatt. Låg vaken i typ två timmar. Försökte med att se på tv tills jag blev trött.. men jag blev bara piggare av det. Stängde av tv:n, vände mig om, men jag låg bara där och stirrade i taket helt klarvaken. Mina handleder värkte så otroligt mycket och min ena axel gjorde ont. Jag har aldrig haft några problem med handlederna, men igår dunkde det och värkte. Tror att jag vaknade minst tio gånger under natten på grund av att kroppen gjorde ont. Ändå på något vis lyckades jag sova till halv tio.

Vi var med cheeren och krattade ett område på Tuna i Luleå igår. Det var ett väldigt tungt jobb för axlar, armar, rygg och handleder.. men som tur är så är det rätt snabba pengar. Vi får 5000 för det och vi ska kratta en gång till den 18:e. Då vi får ytterligre 5000, som går direkt till SM kassan. Resan mellan Arlanda och Nyköping blev nämligen dyrare än det var beräknat. Blir i alla fall skönt att slippa lägga ut något själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0