Tisdag

Uppvisningen igår gick kanonbra! Jag var så sjukt nervös före! Det kändes precis som att man skulle ut på tävlingsmattan och tävla. Dock måste jag träna på mina hjulningar jättemycket.. går inte att få benen raka  hur mycket jag än försöker :O Nu är det 6 träningar och 12 dagar kvar kvar till DM, räknat med idag. Jag längtar!


Här nedan är en bild som en av killarna på musikhögsskolan fotade. Fick en CD med några bilder hem i brevlådan igår, vissa var skitfula men några gillade jag. De gick en fotokurs och skulle fota med olika ljus. Egentligen följde jag bara med Emma för att titta på när  hon skulle fotas, men då frågade några mig om jag ville ställa upp som modell så det gjorde jag ;P Spontan dag, men kul var det!



Nu ska jag gå och hämta Wilma och gå en låångprommis i det härliga vädret med henne =) Mamma och Pappa ska ha en visning på huset så då får inte hon vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0