Större lägenhet

För en gångs skull blev jag faktiskt nöjd med min header ;P

På ta om ingenting så har jag och Andreas börjat söka en tvåa =) Våran mysiga etta börjar kännas rätt liten nu och det hade varit så härligt att kunna ha ett sovrum! (..och ballkong, hiss, större toa och kök m.m.) Det blir lite jobbigt när någon av oss börjar tidigt och vill sova meddans den andra vill vara uppe eller vara med någon kompis. Man måste som hela tiden ta hänsyn till varandra. Det har gått bra och det gör det fortfarande, men ibland behöver man lite "egen-tid". Tycker inte alls att vi går varandra på nerverna eller att vi blir less på varandra som så många undrar och frågar, tvärt om så älskar jag att ha han nära hela tiden och det blir så ensamt när han är borta. Jag vet att du läser älskling och jag vill bara säja att jag älskar dig! <3

Nej nu ska jag äta fil och flingor, sen blir det förhoppningsvis ett One three hill avsnitt (vi är beroende) innan det blir läggdags. Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Såå fin header:)

2009-03-31 @ 13:11:42
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: sara

Sv: Joo precis ;P gud va fin bloggen blev:D

2009-04-01 @ 11:45:58
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0