Jag vill ha vår!

Jag har verkligen varit seg på att blogga, men har inte haft så mycket intressant att säja och även om jag har haft det så har jag inte orkat blogga om det ;)
Just nu vill jag ha vår (..vem vill inte ha det?)! Jag är så less på att ha på mig vinterjackan och dubbla strumpbyxor och en massa tjocka kläder! Nu har jag i alla fall köpt mig en ny vårjacka från Vero Moda, supersnygg! :D Och med en ljusrosa sjal till känner ja mig faktiskt rätt "vårig". Shoppinggalen har jag också gått och blivit. Ljusrosa, volang, chiffong, vitt, ljusblått, klännigar, beige, rosa, blommigt i alla färger och storlekar, brunt och grått och en massa skor och kjolar! Jag önskar verkligen att jag hade massa pengar och en tredubbelt så stor byrå. Just nu måste pengarna räck till annat däremot, som SMresan och Turkietresan :) Men man kan alltid drömma!

    

Igår jobbade jag föressten för Adecco på Bokia! Varav en timma och en kvart fick jag stå själv i hela butiken :O Aja det gick bra i alla fall. Tror inte jag har berättat att jag har blivit anställd hos Adecco? För några veckor sedan träffade jag en gammal konståkningskompis-mamma som sa att hon hade ett jobb åt mig, så hon rekomenderade mig till Adecco där hon jobbar. Snabbt gick det och jag kommer, genom dom, att få jobba timmjobb på olika ställen i Piteå. Första jobbet var 3 timmar på Bokia, inte mycket men det är alltid något eftersom att jag inte vill ge upp mina lördagar på Hårstudion så passade det här perfekt för mig och vi håller på att söka fler jobb, förhoppningsvis får jag ett drömmjobb mån-fre sommaren ut tills att jag börjar som lärling på Hårstudion! :D

Ojdå, helt plötsligt hade jag mcket att skriva om! Nu borde jag gå och städa upp i lägenheten.. det ligger kläder och papper överallt. Ikväll blir det en lugn myskväll med Andreas. Han jobbar till tio ikväll så jag funderar om jag kanske ska dra till stugan en sväng och häsa på mamma och pappa =)

Ha det underbart!
Kram Verran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0