13.50 gäller det!

Nu är det så sjukt nära till DM!! Har precis fått starttiderna, förträningstiderna och lite allmän information om DM-dagen ;) Vi kommer tävla mot ACA, ACC och Stingrays och vi siktar på att behålla DM guldet och ta oss vidare till SM! Programmet är suuupersnyggt och just nu håller vi bara på att vässa det för att kunna ge det lilla extra. Vill ge alla mina tjejer ett stooooort berömm över hur duktiga ni är! Vilka kämpare! Jag vet att jag, Petra och Katti har varit hårda med er.. men jag lovar er att ni blir SÅ mycket bättre för varje gång!


Gör mig stolt brudar =)
I love you

Kommentarer
Postat av: Petra

Vet du ens ur nervös jag blev när jag läste allt det där?? Antagligen:P Men du, vi SKA ta hem det här;)

2009-03-20 @ 16:42:37
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0