Torsdag natt.

Vad jag känner mig seg.. klockan är alldeles för mycket och jag borde ligga i sängen och sova nu. De senaste dagarna har jag somnat före 23 för att jag har varit helt slut. Det tar på krafterna att jobba, speciellt när man inte är van. Är snart klar med andra veckan på jobbet. En vecka och två dagar kvar! Efter det så är jag ledig i tre veckor innan jag börjar som lärling. Det närmar sig!! Under de tre veckorna kommer jag och min söta Andreas fara iväg på en mysig weekend till Sundsvall. Vi ska bo på hotell, shoppa och bara umgås. Det ska bli såååå mysigt : ) Jag kommer även hinna med att hjälpa till på två stora visningar som vi kommer ha, bland annat en för Kungen. Så det blir spännande, jag ahr som uppgift att sminka.

Annars då.. vad har hänt? Är lite krasslig nu. Väldigt många jag känner är sjuka nu så snart drabbas jag väl också. Vill inte bli sjuk. Dårlig timing. Pdol har varit, det regnade båda dagarna som jag var in men hade riktigt kul ändå. Under lördagan hoppade jag som aldrig förr på en konsert, sjukt kul! Tiden gick som vanligt väldigt fort. Jag har även hunnit med att bo en natt i en svindyr ful stuga på frevisören camping där Andreas föräldarar bodde med husvagn och begav oss dagen efter på Ikea. Väligt mysigt ställe :) Jag har inte hunnit bada något, jobbat varenda dag som det har varit sol i princip och de dagar det har varit bra väder har jag inte hunnit sitta ute. Har även varit på en riktigt skojjig grillfest hos Skea och Becca med tävlingar och tipsrundor och så har vi haft våran inflyttningsfest.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0