Veckan som gått

Oj nu var det länge sen jag uppdaterade ;P Har väl egentligen inte hänt så mycket =) Jag och Sara har bakat för att få in pengar till cheeren, umgåtts med Emelie, jobbat dubbelpass (Hårstudion+Havsbadet) i helgen och igår jobbade jag även på Hårstudion.. det betyder att jag är LEDIG på lördag!! Vet inte huuur länge sen jag var helt ledig en lördag ;P hehe! I veckan har jag som mest hunnit med att träna och baka ;P
Imorron fyller jag 20 år(!) så jag har bakat en massa gott idag ;D Däremot jobbar jag hela dagen imorron, men äh.. Money, money! =)


En av de gooda frallorna som jag och Sara bakade =)

Kommentarer
Postat av: alma,

grattis verran! :)

2009-02-27 @ 14:55:44
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0