13 februari

Det var vääldigt länge sen jag var sjuk. Har haft feber flera kvällar i rad, huvudvärk och ont i halsen. Idag är det lite bättre faktiskt och jag har ingen feber. Hade ingen ork alls igår och låg mest i sängen. Det blev ingen träning för varken min del eller Petras igår.. lite tråkigt bara att få höra att det inte hände så mycket på träningen fastän man sagt vad de skulle göra.. menmen. Idag kommer Emelie förbi! :D Vi ska baka något tänkte jag och bara ta det lugnt. Är det ingen bra film ikväll?

Kommentarer
Postat av: alma,

hrm.. då förstår jag inte vad dom menar med att ingenting blev gjort. för att vi gjorde uppvärmningen ni sa, vi körde igenom programmet, dansen, tränade akro, hoppsekvenserna. Visst blev det himla mycket surr, men vi gjorde saker.

2009-02-13 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0