Sundsvall

Förra helgen tog jag och min sötnos en tripp till Sundsvall. Vi bodde på hotell (First hotel strand) i 3 nätter. 

På väg till Sundsvall, här på högakusten bron




Vi kom fram till Sundsvall kring två, så vi lämnade våra grejer på hotellet och gick ner till stan och kikade litegrann.


Utrikten från rummet


Inte ett helt fel hotellrum :)


Jag och min underbaraste <3


Gjorde en slarvig uppsättning med en blomma på sidan. Visst är det ett snyggt linne? Köpte det i Turkiet.


Blev i alla fall utgång på Storgatans bar och kök, inte roligaste stället man har varit på, men de hade i alla fall god mat! På tal om mat så hade hotellet världens godaste frukost med bär, melon, annanas, plättar och en massa andra smarrigheter!


Köpte ett par snygga rosa byxor! :D


Och ett par likadana fast i svart


Och en mysig lång kofta i lila


Haha Andreas kunde ha mina byxor! (Dock uppvikta på bilden) Det är illa att han passar bättre i dem än vad jag gör :O


Här i kläderna an köpte under lördagen. Nya svarta byxor och en snygg blå tröja :)
Det blev i alla fall ett nytt försök med utgång under lördgen. Vi provade ett annat ställe där de skulle ha en bra DJ. Låtarna var enformiga men bra mycke mer drag än på Storgatans BK. Vi fick föressten sommarens godaste drink där!



På söndagen for vi till Birsta City.. Där gamla Ikea låg. Köpte bara en stickadkofta som var på rea och lite smågrejer till köket :) Efter en alldeles för lång dag med shopping så gick vi till ett mysigt café :) Sen for vi och hyrde film på kvällen, en riktigt mysig dag !




Vi stannade inte så länge på måndagen utan vi körde hemmåt efter att vi hade ätit frukost och lämnat tillbaka filmerna. Vi stannade istället i Umeå ett litet tag och åt lunch. Vi kom fram till att vi gillar Umeå mycket mer! Det är en så mycket mysigare stad. Drömmen vore att bo där ett tag med Andreas när min utbildning är klar :) På tal om utbildningen.. nästa tisdag börjar jag!


Kommentarer
Postat av: Nova

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 01:45:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0