Tävlinsdagen i bilder



Fredag kväll tillbringade jag med mitt älskade lag i en lägenhet full med madrasser på golvet. Det var verkligen supermysigt =) Alla såg ut som troll och vi taggade till SM filmerna


Skitsnygga (krasch-) Moa  i sin läckra outfit ;)



Vi steg upp 04.00 på morronen. Eller.. jag, Alma och Petra vaknade 03.50 satte på våran tävlingslåt på högsta volym och tände samtidigt lyset, klockrenast var ju bland annat Moa som började köra programmet! haha




Klockan 06 var vi i stan och väntade på bussen som vi skulle åka med till Boden. Vi värmde oss inne på 7eleven.



Helene, Jag, Petra och en liten del av Alma =) Programmet satt riktigt bra, dock några småmissar i 2 bygg.. men inget som gjorde så mycket.



Sitter och väntar på prisutdelningen =)



Här fick vi veta att vi har vunnit GULD ! :D



Stolta tränare ;D



Hela LCD familjen <3


Fyra guld av fyra möjliga ;)


Mer än nöjd!

Ice Climbers i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Sara

åååhhh:D älska bilderna! duu, ring till mig när du ser dehär =) har inga pengar på mobilen!

2009-04-06 @ 13:41:55
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Du får nog ta det, hittade inge mer löshår :( Så du måste föra över pengar till de kontot! Kan ge dig det ikväll när jag kommer hem!

2009-04-07 @ 14:27:17
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Carin

Kan inte du maila lite DM bilder till mig? Saknar bl.a på hela föreningen. Du hade så FINA bilder.

2009-04-07 @ 23:02:07
URL: http://www.lcdteam.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0