För andra året i rad...

..tog vi DM-GULD :D

Jag tror inte jag har förstått det än! Vi är, för andra året i rad bäst i Norrland i våran klass Cheer B Senior! Jag är överlycklig! Alla starter i Luleå cheer and dance team: Stingers - Cheer B Junior, Honeybees - Groupstunt och Julia Löfgren - Individuell Senior och vi, Ice Climbers - Cheer B Senior tog Guld. LCD, guld är det enda som matchar våra dräkter.. så är det bara ;)

Jag har aldrig i mitt liv varit så nervös som jag var igår.. Vi fick höra av alla att det var otroligt jämnt mellan oss i B Senior och vi hade ingen aning om vi låg bra till. Alla var så duktiga! Så när vi satt där på prisutdelningen så var jag så sjukt nervös. Det kändes som att hjärtat hoppade tredubbla slag. Vi höll varandra i händerna. När de ropade upp 3an och det inte var vi så kunde vi bara hoppas på att vi låg på andra eller första plats. Vi höll varandra ännu hårdare om händerna.  Andra platsen gick till Stingrays.. skulle vi bli etta eller fyra? "Och första platsen går till.............. IIICE CLIIIMBEEEEERS". Jag blev så glad, aå otroooooligt jäkla glad! För allt vi har kämpat och slitit, alla timmar vi har lagt ner.. trots alla skador och sjukdomar så tog vi hem guldet! Jag är så stolt över er flickor! Nu ska vi kämpa vidare, förbättra programmet och göra oss redo för Svenska Mästerskapen. Vi och resten av LCD ska visa vad Norrbotten går för :D

Bilder kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: jeskan

Grattis!

Ni är duktiga och förtjänar verkligen 1a platsen :)

2009-04-06 @ 11:19:08
URL: http://jeskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0