Helgen som var..

..var nog den trevligaste på länge!

Jag, Petra och Sara överraskade Becca med att bjuda henne på middag på Golden Dragon på fredagen :) Vi hade sagt att vi skulle laga mat tillsammans hemma hos mig. Så vi sa att vi skulle fara på coop och handla tillsammans. Men då gick vi till golden istället. Det var riktigt mysigt och mycket gott! Efter att  vi hade ätit så gick vi vidare till Nodo och fikade och satt där hela kvällen. En riktigt lyckad kväll!







Dagen efter, på lördagen blev det fest hos mig. Lite för att Becca kommer flytta. Vi blev rätt många i våran lilla lägenhet. Men det gick och kul hade vi! ;D Efter det blev det utgång på pentan. Lite bilder från i lördags :)


Becca med hennes fina hatt som hon fick av Åke


Lite folk


Best friends <3


Älskling och jag <3


Åke, Emelie och Emma =)


Robin och Kotte var på partyhumör!


Denna bild får avsluta min kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0