Cheerkväll

Nu är jag verkligen trött.. ska strax gå och bädda ut soffan. Ibland suger det verkligen att ha en bäddsoffa! Jag vill verkligen ha en tvåa snart så man kan ha ett sovrum.
Ikväll har vi i alla fall haft en mysig cheerkväll =) Vi lagade tacos, pratade, lekte, åt en massa godis och såg SM-videon och en film ^^ Nu taggar vi inför DM 2009! ÅÅÅH vad jag LÄNGTAR :D

Bjuder på en bild när Isso gör en heelstretch i extension ;)


Bilden tog Petra på träningen i tisdags.

Imorron kommer jag jobba heeeela dagen. Först Hårstudion 10-15, sen börjar jag på Havsbadet 16.00 och ver inte hur länge jag kommer jobba. Men vanligtvis brukar jag sluta kring 23-01 ungefär. Jag lär vara helt död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0