Hektisk helg

Den här helgen kommer bli riktigt jobbig.. men förhoppningsvis kul också! Just nu sitter jag framför datorn och äter middag. Jag ska strax kila ner till bilen och köra till Havsbadet och jobba där ikväll. Det blir ett ganska långt pass 16-24.. så lite pengar blir det iaf ;P Ikväll ska jag iaf jobba i en tillfällig bar som dom har byggt. Det ska bli intressant, eftersom att jag inte har jobbat speciellt mycket i en bar.
När jag har slutat så är det bara fara hem och sova. Upp 8 och jobba 10-15. Sen springa till träningen (Vi har träningshelg med cheeren) och träna i ca 2 timmar. Hem, äta, byta om och börja 18.00 på Havsbadet igen och slutar när vi stänger :P

Nej nu nåste jag skynda mig! Ha en bra kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, jag har photoshop :) Du får komma hit o lära mig ;) hehe=)

2008-11-09 @ 15:59:04
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0