Fullbokad

Varför blir det alltis så här? Nu är min vecka fullbokad.. och det är bara måndag! Aja.. idag har jag inte så mycket för mig eftersom att det inte blev någon träning. Men imorron jobbar jag och så blir det styrelsemöte direkt efter jobbet. Onsdag kväll efter jobbet ska jag färga beccas hår och på lunchen ska jag kanske ut och äta med mamma. På torsdag är det ju som sagt PDOL på kvällen så då ska man in dit men först blir det jobb.. Samma under fredagen och lördagen. På söndag blir det nog mest att slappa, kanske fara till antes eller mina föräldrar och hälsa på och sen träning på kvällen. Huh! Aja, inte mer fullbokad än vanligt ;P

Dagen har gått bra idag i alla fall, är däremot sjukt trött just nu. Ska nog ta och sätta mig framför tv:n och äta lite.
Hihi, fyndade idag! Köpte en tunika/klänning på Gina Tricot för 29:- ;D
Wiiho!

Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0