Kräftmiddag ikväll

Ikväll ska vi bjuda Andreas syrra Carro och hennes kille Benjamin på kräftor och paj. Fan vad dyrt det är med kräftor! :O Vi for och köpte ett paket igår, kostade 109:-. Idag såg vi att det bara var mellan 16-20st i dom. Så då är det väl lika bra att göra en paj till, så blir man någorlunda mätt =) Så det blir nog bra.
Har inte gjort mycket idag alls. Älsklingen bjöd mig på lunch på Golden Dragon. Det var suupergott! :) Annars har jag som bara varit hemma.


Kök. Ny tavla uppe, gjord av mig =)
Satte upp en annan tavla ovanför köks/barbordet =)

Närbild
Närbild på tavlan, jag målade den till mitt projektarbete.


tavla, gjord av mig.

En annan målning som jag har gjort. Har den ovanför tv:n.







Köpte fler bruna handdukar till badrummet för nån dag sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0