Länge sen!

Fy på mig så dålig jag är på att uppdatera :P typ ett år sen nu.

Så, vad har hänt?
Gesällen tog jag i november 2012. Så snart har jag varit färdig frisör i ett år och fick heltid på Hårstudion i Piteå direkt efter :-)

Är tillsammans med världens finaste och mysigaste pojkvän, Peter :) Vi älskar att hitta på saker och resa tillsammans! Vi har hunnit med två konserter (SHM och Sumnerburst), åkt skidor i kåbban, varit i Göteborg, Stockholm och rest till Rom! Och i vinter åker vi till Thailand, underbart!

Nu i juli flyttade vi ihop på riktigt i en 3a :)) Kommer lägga upp lite bilder från lägenheten sen! Det är så himla kul att äntligen få inreda lite större :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0