20 korta fakta om mig.

1. Jag har bara kvar en sak från då jag var liten. En sparbössa med en ballerina på.
2. Jag kan falla för en kille rätt fort och har lätt att tycka om nångon.
3. Jag har varit skridskoskolelärare.
4. Jag klarar nästan inte av att se komedi-filmer där nån skämmer ut sig.
5. Jag var förr otroligt blyg men vågar nu ta för mig lite mer.
6. Jag lyssnar mer än jag pratar.
7. Jag har aldrig provat röka.
8. Jag började dricka dricka med kolsyra när jag var kring 16 år. Hallonsoda tror jag var den första drickan ja drack. Tyckte inte om kolsyran.
9. Tycker inte om vanlig majs men en grillad majskolv är gott :)
10. Jag tycker inte om att bråka och är rätt så konflikträdd.
11. Jag tror nästan alltid gott om personer jag träffar.
12. Jag tycker om romantiska killar! Dom får gärna skicka ett gulligt sms, ringa bara för att säga godnatt, tända ljus, ge mig frukost på sängen.
13. Jag är shoppingberoende och älskar att shoppa kläder..
14. Jag älskar choklad!
15. Jag började springa nu i vår och har var med i Vårruset på 5 km och sprang på 32min.
16. Jag får utslag och exem av vårsolen.
17.Jag skrattar åt mina egna skämt.
18. Jag har svårt att säga nej.
19. Jag tycker om att rita och måla men har inte gjort det på länge..
20. Jag vill utomlands nuuu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vars Peter var fredag natt? Hörde att han låg med sitt ex?

2012-07-29 @ 05:26:09
Postat av: skea

Anonym vad har du för problem? Varför skriver man något sådant anonymt i någon annans blogg, inte så att man kan ta det på allvar?. Bara väldigt skumt?

2012-08-18 @ 09:12:33
URL: http://miniskea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0