Högst energi vinner

Har varit på ett seminarium idag med jobbet i Luleå. Vi har fått lyssna på Örjan strindlund som gav såå mycke inspiration. Just nu känner jag mig både skrämd, stressad och väldigt glad att jag fick komma å lyssna på han. Få en kick i röven lixom ;P han berättade mycke om hur vi är som personer med våra positiva och negativa sidor och hur vi ska kunna kommunicera med olika personligheter för att kunna funka bättre som person och med andra. Hur vi styrs av Jantelagen och börjar tänka negativt å sluta tro på sig själv. Har fått som uppgift att försöka hitta vad jag är duktig på å brinner för, 2-3 saker jag måste rensa i livet. Kan vara i hemmet, jobbet, relationer eller saker man måste ta tag i som man gruvat för länge. Sen även ta reda på vem jag är och vad jag vill! Får jag reda på det så får jag mer energi. Först då kan jag nå dit jag vill!

Känns som sagt skrämmande.. men skönt att ta tag i det samtidigt. Jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0