saknar er..

Är det möjligt? Kan man känna så exakt likadant?

Taget ur:
http://tyras.se/

"Hej..åkte hem till lägenheten idag för att jag kände att jag behövde vara själv.
.Är så trött på allt och jag hatar att inte ha mina närmsta tjejkompisar till hands. Har varit väldigt nere idag faktiskt om jag ska vara ärlig. Det är jobbigt att bo i en stad som jag inte är uppvuxen i. När jag bodde här för några år sedan så körde jag på gärnet och lärde känna så otroligt mycket folk, det var ju tur för en del finns kvar idag, även om vi inte ses allt för ofta. På den tiden kunde jag vara ute 3-4 dagar i veckan och Stureplan var mitt liv typ. Nej inte mitt liv men jag var ute otroligt mycket. Alltså idag skulle det inte finnas en enda chans till att jag skulle orka med ett sådant liv! Det kan vara att jag inte har så många tjejkompisar här, så det inte blir några spontankvällar direkt.

Så vad ska jag göra? Någon som vill bli kompis med mig? Haha…Jag saknar bara mina roliga, äkta vänner som ger mig positiv energi, så oerhört mycket. Jag saknar att kunna gå ut och ta ett glas vin, ha en mysig filmkväll, prata skit eller ta en shoppingtur. Jag gör inget av det längre och det mår jag faktiskt ganska dåligt av. Jag saknar även att hitta på saker att göra spontant. Känns som jag har glidit ifrån en del vänner där hemma nu också, och tyvärr är det väl så. Att flytta är ju en prövning för vänskap, man märker av vilka som finns där för en och stöttar en när man har det jobbigt, och man märker av vilka som inte gör det. Jag saknar mamma och pappa som är i Norrköping. Har ju mina syskon här I Sthlm men dom har sitt liv med sina familjer. Fan. Även om jag inte har rätt i att känna såhär, så känner jag mig bara så fruktansvärt ensam just nu!"


Kommentarer
Postat av: becca

ja jag känner typ likadant. men vi kommer alltid att vara vänner och jag saknar dej massor och längtar till du kommer och hälsar på. du kan alltid ringa mej.

kraaam

2009-11-01 @ 12:51:23
Postat av: emelie lindkvist

Man har för lite tid alltså samt förstår dig då du alltid hafft dina tjejvänner nära i hela ditt liv. Har inte jag men saknar det endå från det lilla jag har hafft det några år på gymnasiet.. Det blir inte samma men sen tror jag det är svårare nästan lära känna nytt folk då man bor kvar i samma stad för skulle du flytta skulle du få nya vänner så det är som det man behöver göra umgås med gammla vänner och försöka hitta nya också :) nu kommer du ju komma in på hårstudion mer och med dom och kanske genom dom också träffa fler :) Sen ska jag ju självklart komma förbi nån dag =) Kramar på dig gumman e bara ringa nån kväll o så får man sitta och pratas vid :) Många kramar!

2009-11-09 @ 22:10:02
URL: http://ellieees.blogg.se/
Postat av: emelie lindkvist

Man har för lite tid alltså samt förstår dig då du alltid hafft dina tjejvänner nära i hela ditt liv. Har inte jag men saknar det endå från det lilla jag har hafft det några år på gymnasiet.. Det blir inte samma men sen tror jag det är svårare nästan lära känna nytt folk då man bor kvar i samma stad för skulle du flytta skulle du få nya vänner så det är som det man behöver göra umgås med gammla vänner och försöka hitta nya också :) nu kommer du ju komma in på hårstudion mer och med dom och kanske genom dom också träffa fler :) Sen ska jag ju självklart komma förbi nån dag =) Kramar på dig gumman e bara ringa nån kväll o så får man sitta och pratas vid :) Många kramar!

2009-11-09 @ 22:10:52
URL: http://ellieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0