År 2008 i bilder

Nu ska vi se.. jag hade tänkt lägga upp lite bilder från 2008 från olika händelser eller bara helt enkelt saker jag minns som gjorde 2008 ett bra år för mig =)

En härlig start på året kan man lugnt säja. I två och en halv vecka var jag och min familj och två andra familjer som vi känner i Thailand (Koh Samui och Phuket) Jag SKA dit igen :D




Tillbaka till kylan, I mars tog jag, Andreas, Micke och Carro en spontan tripp till Antes Stuga i Långsel =)


Det var sjuukt mycke snö där! Snö, klarblå himmel, sol och skoter.. kan det bli bättre?


Vi tränade stenhårt, hade ett bra program och vi ville verkligen vinna..
 och det gjorde vi! DM guld till Ice Climbers i Luleå.



Jag har aldrig varit mer stolt! Hoppas ni gör mig lika stolt i år ;)


Vi hade utställning med Estetklasserna. Haha ser ni Sandra?


Jag och min älskling flyttade ihop 1 juni =)


Balen =) Hade på mig min klänning som jag köpte i Thailand


Skolan tog slut och jag tog studenten! Här med världens bästa Becca =)
ES3A2 sha lalalaal!


Jag, Andreas och hans syrra Carro drog till Stockholm =)


Groutstuntet Ice eXplosion startade mer seriöst =)


Modevisning arrangerad av Hårstudion.
Emma och Jag gick för Katarina K.


Jag började göra smycken och intresset bara växter och växer.
Jag startade en blogg, veronicassmycken.blogg.se


Ettårsdag i Umeå =)


En mysig jul på stugan


Jag och några vänner gick ut i det blåsiga vädret och tog kort, bla för lite reklam för mina smycken =)
Becca sminkade även till hennes portfolio =) Fler foton kommer sen!


Nu har jag lagt upp nog många bilder ;)
Men ändå ett rätt så händelserikt år.
Hoppas 2009 blir ett bra år=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0