lördagkväll

Har varit på gymmet, hade ingenting för mig så då for jag dit ;P Jag har ju som sagt köpt ett korpen-kort så jag har varit där typ alla dagar i veckan. Idag joggade jag dock bara. Det var härligt och jag märker hur kondisen redan har blivit bättre :D Känner att jag behöver träna upp ryggen och nacken, men även magen och armarna (förbereder mig redan inför frisöryrket ;) haha). Synd bara att gymkort är så dyrt! :S menmen.

Pappa kom hem idag från Afrika, trodde inte jag skulle få se han förens om en vecka till. Men han lurade oss alla.. till och med mamma ;P Skönt att ha han hemma, fastän jag inte träffar han så ofta..


Veckan har varit rätt jobbig för min del.. Mycket upp och ner. Tack för att jag får prata av mig med Er, ni betyder mycket för mig.



Och du Becca,
Jag saknar dig! Hoppas allt gick bra idag =)


Kommentarer
Postat av: Becca

Jo de gick bra... hoppas ja =P

ja känner mig väldigt lat har inte tränna nå sen jag kom tillbaka till göteborg. men du är duktig :P

saknar dig med

Kram

2009-01-18 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0