2009

Gott Nytt År allihopa! :D
Hoppas att ni hade en härlig kväll igår, det hade jag i alla fall =) Vi tog det mest lugnt. Jag och Emelie lagade mat hela dagen kändes det som, men det var det värt för gott var det ;) Vi spelade även lite spel och gick ut till södra hamn och var där under tolv-slaget =)



Förätten av Emelie. Mums!


Salladen som man knappt ville ta ifrån för den var så fin! =)


Till varmrätt blev det fläskfile och potatis =)
Efterrätten tog jag aldrig kort på, men det blev glass med chokladsås och marshmallows.


Dum som jag är så tog jag aldrig kort på dukningen, men fint var det i alla fall ;D


Våran byrå fick bli ett buffé-bord där vi hade maten.  


Vita dukar, silver och vita julgranspollor, silverglitter och lite annat kul hade vi dekorerat våran lägenhet med =)



Emelie <3


Haha Kottis ;P


Antepante :D


Jocke kom förbi en sväng =)


Min andra nyårsafton med dig älskling <3
00.00



Tack för en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0