Färgat håret

Igår färade Behara mitt hår, jag älskar det! :D Jag är suuupernöjd! Hon och Sofia vill att jag ska ha lila/plommonfärgade slingor nästa gång.. får väl se vad jag vågar ;) Var även på möte efter att vi hade färgat håret och när vi var klara där for jag och Ante och hälsade på mamma, hon fyllde år igår =) Så då fikade vi en massa där. Shit vad jag fikade igår :O haha.. för efter att vi hade varit hos mina föräldrar så kom Emelie till mig och vi bakade muffins och såg en härlig må-bra film. Kommer dock inte ihåg vad den hette? Fransk sex and the city- inspirerad film i alla fall =)

Har precis varit på Mio och lånat hem en grå matta.. vet inte riktigt vad jag tycker om den. Den var snygg men den blev nästan lite mörk tror jag? Tar en bild på den senare :)




Kommentarer
Postat av: emelie lind

blev jätte fin i håret du ^^ det var en fransk film livet runt 35 typ hette den hehe :P ha det nice å så ses vi i morgon eller lördag å då äre dansa ;) som gäller bruden! krammar!

2009-01-22 @ 17:20:32
Postat av: verran

SV: Tackar! =) Får se om det kanske blir fredag att fara och dansa? ;) Antes föräldrar skulle komma hit nån kväll, förmodligen lördag och så ska vi kolla på resor ;p annars äre ju bara komma ändå. Men vi hörs =)kraam

2009-01-22 @ 17:34:42
URL: http://verraan.blogg.se/
Postat av: sara

Riktigt fint! :)

2009-01-22 @ 17:44:43
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Caroline

riktigt, riktigt snyggt!

2009-01-22 @ 19:34:58
URL: http://carolinlundstrom.blogg.se/
Postat av: becca

passa dig jätte bra=)

kram

2009-01-24 @ 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0