7 april

Idag hann jag med en sväng förbi Hårstudion. Där klippte jag håret och färgade utväxten. Mitt hår kändes riktigt slitet så det behövdes verkligen.. tror senast jag klippte mig var i slutet av November (!). Stackars Vickan har klippt sig själv i ett finger så pass mycket så hon fick fara upp till akuten och sy 5 stygn.. det måste ha gjort ont! Efter det for jag förbi banken och gjorde ett ärende, är rätt mycket som ska betalas nu så där åker mina sparpengar :/ menmen jag skulle ju ha dem till resor och för att göra roliga saker, så då känns det bra när det är på SM resan och Turkiet resan som jag spenderar dem på. Resten av dagen var jag hos pappa och fortsatte med väggmålningen. Nu har jag kommit halvvägs.. Det tar sin tid :)

Nu måste jag ställa mig och laga mat.. är så sjuuukt less på att laga mat till mig själv. När både jag och Andreas äter går det bra, men när bara jag ska äta så orkar jag tex inte ta upp köttfärs, kött eller kyckling. Så då blir det tråkiga makaroner och köttbullar eller potatismos och fiskpinnar eller nudlar. Någon som känner igen sig? ...Haha vilket I-landsproblem ;P

Snart har juniorerna träning så nu måste jag skynda mig litegrann om jag ska hinna med det jag har tänkt =)


Föressten, Idag har jag och min sötnos varit tillsammans i 16 månader =)


Jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0