Igår och idag

Igår var det bara inte min dag. Först virus.. sen gick mikron sönder! Jag skulle bara värma upp några bröd till oss. Och så helt plötsligt slutade den fungera. Visst, våran mikro är inte direkt från 2008. Snarare 1800-talet.. Men ändå. Åh nu kommer det gå ännu mer pengar.

Just nu sitter jag och äter frukost framför datorn. Min sötnos ligger och sover fortfarande. Men jag kunde verkligen inte sova. Klockan nio var jag klarvaken och kunde inte somna om. Har vaknat därikring flera dagar i rad nu och inte kunnat somna om.. mysko. Idag i alla fall ska Sara komma hit och jag ska ta ut hennes löshår och om vi hinner ska jag färga hennes hår också. Ikväll ska jag träna juniorerna och efter det är det groupstuntträning om gäller =) Så det blir kul!


Frick för mig att testa och se hur jag ser ut i kortare hår. Jag har nästan aldrig vågat göra något drastiskt. Bara typ blont eller brunt. Nån gång har jag hafr lugg men det trivs jag inte i.

 
Nej, jag har inte klippt det. Bara tagigt bort underhåret i en svans ;)

Men vad säjer ni?
Kort eller långt?

Kommentarer
Postat av: helene

du passade ju jätte bra i kort! :)

2008-10-01 @ 14:43:35
Postat av: Petra

Du var ju jättefin i kort:D VÅGA!!:P

2008-10-09 @ 15:12:49
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0