1 september

Puh.. nu är jag trött! Idag har jag jobbat från 12.00-21.30 på Kicks. Har bara inventerat så det var inte det roligaste, men det gick ändå riktigt fort och alla var så himla söta =) Riktigt kul att dom ville att jag skulle komma. Åhlens hade rekomenderat mig (dom sammarbetar) =) Ska dit tidigt imorron också, men dom bjuder på frukost. Så då är det bara vakna, klä på sig, sminka sig och fara. Om jag slutar före 10 ska jag nog testa fara till Hårstudion och höra om nån har tid att klippa mig.. mitt hår är så otroligt nött! :O

Igår var vi på Ikea! :) Köpte rätt mycke småsaker, lite hyllor, två nya mattor, en taklampa, skålar och lite annat som vi behövde =) Sen var vi även med cheeren igår och hejjade på ett Korpenlag. 40% spya hette dom! ;P haha! Dock förlorade dom. Menmen, bättre lycka nästa gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0