Äntligen!

Tack underbara Emelie! Tack för att du kom på idéen! Det här kommer bli så grymmt kul :D

Både jag och Emelie gick estet bild tillsammans. Vi älskar att skapa, och ett stort gemensamt intresse är att göra smycken. Men nu är skolan slut för ett bra tag sedan och vi saknar skapandet, bolla idéer, få utmaningar.. så nu har vi skapat våran egen utmaning. Vi ska boka Öjebyns Konsthall och ställa ut bland annat våra smycken. Jag kommer även ställa ut lite tavlor. Vi kommer bland annat ställa ut för försäljning men även bara för att visa upp. Så det här ser jag fram emot grymmt mycket! Äntligen, äntligen, äntligen gör jag något som jag älskar!


Dom här tavlorna kommer jag ställa ut för försäljning bland annat.
Vet dock inte vad jag ska sälja dom för? 300:-/styck och båda två för 400:- kanske?


Kommer även ställa ut lite av mina smycken =)
Berlock armband, Ängla.


Rosor.


Den här målningen ställde jag bland annat ut när vi hade 3:ornas utställning
på gymnasiet. Målningen är inte färdig här.


En bild från utställningen i våras. Krukan längst ner har Becca gjort, dom andra vet jag inte.
Min tavla syns lite i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt:D Älskar carpe-diem tavlorna. De kommer garanterat säljas direkt;)

2008-11-11 @ 14:31:54
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0