Piteå Dansar och Ler

I helgen har det varit Pdol. Under torsdagen så gick jag ut med Emelie. Vi dansade och sjöng till Jill Jonsson och satt inne i kärlekslandet och hade kul ;D Det var nog den bästa kvällen, även fast jag jobbade dagen efter och inte kunde vara ute så länge =) Tack för den kvällen i alla fall sötis! Under fredagen drog vi först till Kotte på förfest. Sebastian som fyllde 20 år däckade kring 23.00. Att dricka mer än en sjua sprit är faktiskt inte bra... hehe ;P Kvällen var riktigt bra, fast jag tappade bort Andreas ett litet tag och så ville ingen se Takida med mig.. menmen. Det var en bra kväll i alla fall. Lördagen jobbade jag på dagen och så blev det pdol på kvällen igen. Vi förfestade på gården nedanför lägenheten, det var mys! Det var massor med folk, kring 100 pers! Kul var det =) Däremot barkade det lite under kvällen.. aja, så kan det gå ;P 


förfest

Förfest Lördag
Foto: Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0