Fyndat

Har varit på träning nu, vi tränar inför One Day Action som är imorron i badhusparken =) Har du vägarna förbi och har lust att betala 100 kr, så kom gärna och titta ;) Bland annat Laze och Neverstore kommer dit och uppträder på denna en-dags-festival! Mer info på http://www.onedayaction.se/ 


Idag var både jag och Andreas lediga så vi gick till Dollar och Ö&B och fyndade lite. Hittade bland annat en pajform, brödform (wiiho nu kan jag lära mig baka bröd) och lite annat smått. Igår köpte jag en jättefin receptbok på Clas Ohlsson! Boken är uppdelad i drinkar, grönsaker, fisk, kött, efterrätter, bakverk där man kan skriva in sina egna och andras recept + att det fanns plastfickor längst bak där man kunde sätta in urklipp från tidningar osv och lite annat kul =)







Nej nu ska jag krypa ner i soffan med min sockertopp och se på Step up 2 =)

Ha det bra!
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0