Väggmålning

Jag kom på idag att jag vill ha en väggmålning/väggord i köket! ;D Jag vill få bort den mönstrade tapeten som förra ägaren hade valt, och måla istället ;) Vet inte vad riktigt än och det är väl inte så säkert att det blir något (måste övertala min älskling före) hehe. Det jag tycker om med att måla istället för att tapetsera är att man kan göra så mycket, och man kan göra om oftare. Känns ju lite bökigt - och dyrt för den delen att byta tapeter hela tiden. Tänkte visa en väggmålning som jag gjorde till pappa och mamma =) Jag gjorde den meddans pappa var i USA, och före det så gjorde vi om hela "arbetsrummet" till mamma. Det blev jättefint! Här har ni den i alla fall:

väggmålning av mig
Foto: verraan
Målning: verraan



väggmålningar
Foton: http://www.myfirstroom.se/ och google


Lite andra väggord man kan göra. Tycker det är så fint att skriva något på väggen men jag har som aldrig hittat något speciellt som man skulle vilja skriva. Ska fundera vidare på det.


Ha det bra nu i helgen, för det ska jag ha! Imorron kl 10.00 sitter jag på flyget till Stockholm :D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0