Kickoff med hårstudion

I helgen har jag varit på Kickoff med Hårstudion. Det har varit fantastiskt kul och inspirerande! Jag älskar verkligen mitt jobb och ännu mer mina jobbarkompisar :)

Vi träffades 06.45 på lördagsmorronen, klädda i täckbyxor, varma kläder och skor. Mia gav oss först varsin jacka och mössa. Så nu ser vi ut som ett gäng söta vita smurfar ;P haha! Vi hoppade på bussen och åkte iväg.. vi hade ännu inte fått veta vart vi skulle. Vi åkte mitt ut till ingenstans och hamnade tillslut i Överkalix. Vi bodde på Grand Artic hotell och fick börja med att bara lämna våra väskor och sedan åkte vi iväg igen..




..Vi körde ännu längre in i skogen. Den här gången hamnade vi hos Rokkas. En same som äger massor med renar. Vi skulle få åka renspann (eller vad man nu ska kalla det..)






Våran ren Henry


Vi badade bubbelpool och myste på innan middagen.


Hunters. Vi hade tänkt parta lite på hotellets nattklubb. Det var väl inte så ösigt om man säjer så..



Vi showade lite!



Vi åt en supergod fisk till lunch på söndagen. Men före lunchen så  fick vi lära oss dansa... SALSA! Skitkul!  mitt Jag väntar just nu på att min älskling ska komma hem så jag får öva lite ;D



Kommentarer
Postat av: ewie

fy vad mysigt!!

Du, det bröllopsdiademet som du gjorde i din smyckes blogg, vad kostar det att beställa ett sånt från dig? :)

2011-03-15 @ 09:25:03
URL: http://madebygrace.blogspot.com
Postat av: skea

Verran, kom igen nu. Blogga!

2011-06-16 @ 20:36:18
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0