Turkiet resan :)

Det är över en vecka sedan jag var i Turkiet, en riktigt härlig resa med sol, bad, vackert väder och goda drinkar! Shoppade inte så mycket som jag hade trott att jag skulle göra eftersom att jag tyckte att det var riktigt dyrt. Middagarna gick på ungefär samma pris som i Sverige (beroende på vad man beställde) och drinkarna kostade där kring 60-80kr. Hur som helst så var det välbehövligt efter SM. Hotellet där vi bodde hade en takterass med en underbar utsikt över hela stranden.



Samma kväll som vi kom fram, nöjda med rummet och ska precis upp och kika på takterassen :)


Vi hade rummen brevid varandra, Carro och Benjamin fick de största ;P Havsutsikt hade vi i alla fall.


En mysig restaurang úppe på berget, vacker utsikt och god turkisk mat.


Vacker utsikt!


Vi va räven ute och åkte på en båt, for förbi några grottor och badade ute i havet.
Hade velat se en delfin men de ville inte visa sig :/


Sista kvällen var jag och Andreas själva ute och åt på en riktigt mysig restaurang med en trubadur som spelade. Mysig kväll! :)


Våran första och definitivt inte sista resa tillsammans! <3



Åter hemma i verkligheten. Har varit på lernia några dagar i veckan, hjälpt till på Hårstudion när det var bal och så tog min kusin studenten i fredags så vi for dit och fikade. Grattis till henne! :D Vi har i alla fall börjat packa ihop lite grejer som vi inte behöver längre i kartonger, jag har redan fått ihop 6 flyttkartonger. Flytter närmar sig med stormsteg och jag längtar såå mycket!

Kommentarer
Postat av: jeskan

Vars i turkiet var ni? :)

2009-06-14 @ 23:46:33
URL: http://jeskan.blogspot.com
Postat av: emelie lindkvist

Fuskis är så avensjuk på er ^^ dig =) sötis!

2009-11-11 @ 14:02:53
URL: http://ellieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0