Måndag

Jag är verklgen sämst på att uppdatera! Men så här lär det nog se ut ett tag framöver tror jag. Vi håller som sagt på att flytta just nu. Idag var vi och tog ner hyllor, tavlor och satte ner prydnadssakerna i en flyttlåda. Nu ser det tomt ut. Både jag och Andreas tycker att det inte längre känns som hemma. Tur är väl att vi inte behöver sova där nu. Sen i fredags har vi sovit på stugan och tagit hand om Wilma. Skönt. Känns på något sätt som en semester mitt i ledigheten ;P hehe! Fint väder har vi haft också som tydligen ska hålla i sig hela veckan. Så det lär nog inte bli många timmar framför datorn.
 
På onsdag fyller Andreas år så då kommer hans släkt hit och fikar.. vilket betyder att jag måste baka ;P Bullar har han beställt. Sen var jag även lite sugen på att göra en blåbärspaj :) Någon som har ett bra recept?
På fredag eftermiddag ska cheeren gå längst fram i Piteå Summer Games paraden och hejja på alla splare, Lördag blir det jobb och på söndag ska vi städa kyrkmarknaden med föreningen. Allt det händer, plus att jag ska börja städa i lägenheten och träna.

Nej nu ska jag ut och gå en sväng med Wilmis :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag har ett jätte bra recept :)

2009-06-23 @ 11:44:13
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har oxå ett riiiktigt bra recept som jag fick av min mor, men jag skulle gissa att det är samma recept som sara tänker på eftersom jag gav det till henne förut ;)

2009-06-23 @ 15:47:03
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0