Jag är så glad!

Jag är så jävla glad! Äntligen! Den 1 Augusti börjar jag min lärlingsutbildning och vägen till en blivande frisör! :D Åh vad jag har slitit, tjatat och väntat på det här. Äntligen är det klart och jag längtar så mycket! Nu kan jag andas ut och slippa få panik över att jag inte vet vad som händer, men det bästa av allt är ändå att jag förvekligar min dröm och får lära mig allt. Klippteknik, fönteknik, färgteknik m.m.

Jag är så sjuukt glad!




Jag vill göra något med färgen i mitt hår.. Vilken var finast?
Färgade det helmörkt i helgen så det blir inte riktigt än.


 
Ciara, bilder från google.

Kommentarer
Postat av: sara

du skulle passa i de mörkare :) GRATTIS:D

2009-06-16 @ 12:36:31
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: emelie lindkvist

du skulle passa o båda :) det som skulle vara läckert är att kanske göra nån bredare slinga svårt förklara här eller så passar det bättre på kortare hår :P vi får ta en hår dag då vi gör mina slinogr å kanske nån på du :P o pratar hår saknar dig =) vi måste baka också ;) vill ju dock inte smitta er nu :/ kramarr!!!

2009-06-16 @ 23:03:12
URL: http://ellieees.blogg.se/
Postat av: emelie lindkvist

och blir kul sen då du får klippa mig ;) och göra frisyrer mamma ställer också upp som provdocka med sitt lockliga korta hår med virvlar hehe en utmaning ;) kramar

2009-06-16 @ 23:04:29
URL: http://ellieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0