Onsdag

hihihi ikväll ska vi fara och se på lägenheten igen :D Jag lääängtar! Känner mig som en liten unge som väntar på julafton. Vi måste kolla på vilken sida vi vill ha divanen på soffan som vi ska köpa (jag tänker inte ha kvar våran skruttbäddsoffa från jysk längre, usch!). Jag vill även kolla på badrummet. Jag minns inte alls hur det såg ut. Kommer bara ihåg att det var litet och gult. Balkongen måste vi mäta och kolla så att utemöblerna vi köpte inte är för stora.. risken finns tyvär. Men annars mest bara fräsha upp minnet lite. Det är väligt svårt att komma ihåg hur allt ser ut när man bara sett den lite snabbt en gång.

Idag har jag föressten gjort min alldeles första permanent :) Inte på mig alltså, utan jag har gjort det på en jobbarkompis. Hon satt och berättade hur jag skulle göra och det blev ett bra resultat. Har ju tränat att rulla spolar på en docka nu i nån vecka men det tar ändå rätt lång tid för mig. Allt ihop tog ca 3 timmar. Snart ska jag fara och äta middag hos mamma och pappa och även färga mammas hår. Det blev en riktig "leka-frisördag" idag :D

Kommentarer
Postat av: piddi,

Hördu Verran, kan inte jag få köpa den där soffan? :)

2009-04-29 @ 22:12:49
Postat av: Verran

Hej! Ja det får du gärna göra :) Du kan ju komma och titta på den om du vill någon dag! Den har förvaring under divanen där man kan stoppa undan täcke och kuddar och är superänkel att bädda ut.

Ring om vi vill komma och titta: 0738026077 :)

2009-05-04 @ 22:07:45
URL: http://verraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0