Helg

Äntligen helg! Jag är helt slut i kroppen nu. Jag har jobbat på Hårstudion från onsdag till idag (lördag) och ska även jobba mån, tis och onsdag nästa vecka. Jag är inte riktigt van att jobba så det känns i kroppen, mina fötter gör ont och mina knän värker :P Men det känns ändå bra att få jobba lite mer än vanligt. Jag behöver pengarna! Jag får dem precis innan vi drar till Turkiet. Så det blir perfekt ;) Jag har fått börja rulla spolar/permanenta på dockor nu, det är superroligt! Har provat alla olika modeller och storlekar så nu vet jag på ett ungefär hur lockarna blir. Fick till och med hjälpa till på en kund idag(!) Dock är det heelt olika kvalitéer på dockans hår och på en vanlig människa så det var lite knepigt. Hade tänkt ta med mig en docka hem någon dag och träna hemma. Någon som vill leka provdocka? :)

Det känns som att Maj kommer bli väldigt fullspäckad.
Jag kommer bland annat fara med jobbet till Sthlm och vara på en showboat den 10e-11e.
Den 17e är det Vårshow med LCD.
Den 22a, 23e och 24e är det SM i Nyköping.
och helgen efter det.. den 29e far jag, min pojkvän, hans föräldrar, hans syster och hennes pojkvän till Turkiet i en vecka.
+ en hel del massa träningar och resor till Luleå..


Kommentarer
Postat av: alma

21 också hörrudu, då åker vi till nyköping ;)

2009-04-18 @ 17:48:18
URL: http://almatrefargad.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är bara testa allt på mig :D bara höra av dig, jag är typ alltid hemma :P

2009-04-19 @ 14:44:46
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0