Armband

Jag har verkligen fastnat för att göra smycken! Det är ju superkul =)
Dom här armbanden är de som jag har gjort senast.




Det här armbandet gjorde jag sist. Jag klippte sönder ett halsband som jag aldrig använder
och gjorde om det till ett armband istället. Just nu lite för stort, men det ska fixas!




Jag är såå förälskad i lila just nu! Så varför inte göra ett armband med lila pärlor?
Dom lila pärlorna är träkulor som jag har målat, istället för att köpa färdiga.
Billigare och mer personligt ;)




Dom här söta pärlorna köpte jag på coop för ett tag sen.
Har inte vetat vad jag skulle göra med dom tills nu.
Jag målade några träkulor som jag hade beställt från Panduro´s hemsida tidigare i år
och gjorde ett sött armband av dom.


Kommentarer
Postat av: jeskan

det sista var jättesött!

2008-10-22 @ 13:27:32
Postat av: verran

Nämen tack Jeskan! =)

2008-10-22 @ 23:39:32
URL: http://verraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0