Vaknade på badrumsgolvet

Hade en riktigt obehaglig morogn.. Efter att jag varit på toa på morogonen så blev jag väldigt yr och det svartnade för ögonen. Sen vaknar jag av att jag ligger på badrumsgolvet och skakar. Jag satte mig upp försiktigt för jag förstod att jag hade svimmat. Jag var alldeles yr och svettades massor. Så otroligt obehagligt. Balanssinnet var nästan borta så jag var tvungen krypa till duschen och spola av mig. Känner mig fortfarande lite yr. Speciellt när jag ställer mig upp. Så jag stannade hemma idag. Det är andra gången jag "vaknar" på badrumsgolvet efter att jag har svimmat. Gjorde det en gång i förra huset. Hoppas det inte händer igen.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite till..

Ha den fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0