Måndag

Oh så skönt det är att vara ledig ibland. Idag har det varit riktigt härligt ute! Jag och Andreas gick på stan en sväng, han köpte sig ett par vita skor som han hade köpt likadana av fast svarta i helgen.. riktigt bra pris så då är det bara att passa på ;) Hittade massor av snygga skor men det får tyvär vänta. Pengarna räcker inte till allt. Köpte iaf en jättefin korallrosa bikini från  H&M och ett nytt puder. Sen satte vi oss på en bänk och åt glass :) Idag har vi föressten beställt våran nya soffa! Det tar ca 6-8 veckor att få hem den så de är därför vi är ute i så god tid ;)




Ida, för visst är det du Piddi? :D Du får gärna köpa  våran bäddsoffa som vi har nu, annars lär vi väl slänga den. Den har förvaringsplats under divanen så det är jättesmidigt att slänga in täcken och kuddar där i och den är enkel att bädda ut :) Kom gärna förbi och titta på den någon dag!

Kommentarer
Postat av: piddi,

Klart det är jag ;)

Det låter ju super, jag drömde faktiskt om dig och soffan för typ två veckor sen!

Jag kan höra av mig någon gång när jag far till piteå, för jag tror jag har ditt nummer! :)

2009-05-05 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0