Helgen

Jag har haft rätt fullt upp de senaste dagarna, i fredags var jag hos Emelie i rosvik =) Vi tog en massa kort både inomhus och utomhus, lagade en god middag och slappade framför tv:n på kvällen.. riktigt mys! Sen var det bara att fara hem och sova. Gick upp tidigt på lördagen och jobbade. Det var kaos med bokningarna så jag fick tvätta två kunder och föna/styla en för att frisören skulle hinna med resten av kunderna. KUL var det i alla fall för mig! :D Var heelt slut resten av dagen och bara slappade framför tv:n med älsklingen och lagade tacos. Igår for jag och Ante en sväng till stugan och hälsade på mamma och pappa och åt våfflor, juniorträning och möte med seniorlaget på kvällen. Det var verkligen skönt att prata ut och nu känns det mycket bättre redan! Det här grejjar vi tjejer!! eller huuuur? ;D

Lite bilder från fredagen i rosvik =)










Kommer säkert lägga upp fler bilder men just nu måste jag skynda mig iväg till träningen! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina bilder! :D

2009-02-02 @ 20:21:54
URL: http://emeliech.blogg.se/
Postat av: skea

Gud vad snygga ni är :)

2009-02-02 @ 21:47:20
URL: http://miniskea.blogg.se/
Postat av: ida,

Vad fin du är!

2009-02-03 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0