Ny lägenhet!

Idag var jag och Andreas och tittade på en lägenhet. Det var en tvåa på 60 kvadrat (den vi har nu är på 34) som låg på storgatan, inte alls långt från stan. Mitt emot busshållsplatsen typ =) Vi blev kära i den på en gång!! Stor hall, sovrum, ballkong, bra hyra och bra läge. Så imorron ringer jag och säjer att vi vill ha den och säjer upp våran nuvarande lägenhet. Vi flyttar till sommaren :D


Såhär ser den ut, på ett ungefär.. gick inte att ladda upp bilden där jag bara hade gjort ritningen.. så ni får se en med "våra" möbler i ^^


Kommentarer
Postat av: emelie lindkvist

hörde av min andreas som pratat med din andreas ^^ hehe härligt och va skönt med ett sovrum och vardagsrum :) skillda från varran =) blir kul att komma och titta sen ^^ sen måste ni ju komma förbi nån helg eller så så ni får se läggan :)Dock så måste jag och A spara lite pengar nu så kommer inte kunna hitta på så mycket saker som kostar iallfal :P men umgås e ju alltid trevlig =)

ha det så bra! kramkram

2009-04-21 @ 15:46:08
URL: http://ellieees.blogg.se/
Postat av: sara

Sv: tror inte jag hört den ;P måste lyssna :)

2009-04-28 @ 11:06:21
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0