Världens bästa!

Jag har precis sökt jobb på Bryggargatan. De sökte personal där, främst inför jul. Men tänkte eftersom jag har erfarenhet av servitrisjobb så kan jag ju söka ;) Så jag får väl se vad som händer. Sökte bara genom internet. Brukar egentligen inte söka så.. men de fick bli så för den här gången.

Igår var det tjejkväll i stan. Jag tror det här med tjejkväll blir bara ner och mer poppulärt. Det kryllade med folk i stan och man kunde knappt ta sig fram. Köerna var så långa så man orkade inte stå i dom. Men kul var det ändå. Jag gick med Becca och Sara (som shoppade loss rejält) haha! Nä.. jag hade gärna gjort det men eftersom mitt konto inte direkt är överfullt så fick jag nöja mig med 3 hotpants från Gina. Vilket var ändå mer än jag hade tänkt mig. Jag kan verkligen inte fortsätta shoppa så som jag gör. Jag borde bo mitt ute i skogen så jag aldrig tar mig till stan ;P

Från onsdag till torsdag har jag varit med världens bästa Becca =) Vi har sminkat varandra och tagigt en massa kort. Det gjorde vi jätteofta förr.. så nu var det på tiden. Åh.. du kan inte förstå hur mycket jag kommer sakna dig. Jag har förtränkt så länge att du ska flytta och nu är den dagen snart här. Sen vi gick tvåan på lågstadiet har vi varit bästa vänner. Jag kommer sakna dig enormt mycket ♥ Jag ska hälsa på så ofta jag har råd. Och hoppas ni allihopa (Skea, Nirre och Parre) också kommer upp snart. Jag älskar och saknar er! <3


Här var vi i Florens i Italien


Vi hade kul före en fest ;) >Den bilden bjuder jag på ;)


Snygging!


Balen 2008


Studenten 2008 Estet bild och form :D ES3A2!


Här var det en gammal bild! Jag är blond och becca har rött hår ;P




Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: skea

Naww gumman :)

2008-09-27 @ 08:24:23
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0