Cheerleading

Det här är nog det bästa som finns! Kom på mig själv att jag knappt har lagt upp nån bild på cheerleadig som är en så stor del i mitt liv. Jag tränar/är tränare för Ice Climbers med Petra och är även med i vårat groupstuntlag Ice eXplosion.


  
Bild 1. Erika gör en scorp när vi visar upp från vårat groupstunt, när vi just börjat träna, på LCD:s (Luleå cheer änd dance) våruppvisning före SM.
Bild 2. Petra och Jag är överlyckliga efter att ha vunnit våran klass i DM norra! Det är nog bland den bästa dagen i mitt liv!


Petras foto. Isso i pike toss  Petras bild. Isso i arabesque  Petras bild. Isso i scale  Petras bild. Kicktoss med Isso.
Lite bilder från våran första groupstunt träning förra veckan =) Längatr tills imorron!

Kommentarer
Postat av: alma

bild 1 är ju från lcd's vårshow som var innan sm :)

2008-09-09 @ 07:05:01
Postat av: verran

okaaj, tack Alma! :)

2008-09-09 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0