Mina favorit hårprodukter

Alla har sina favoriter, och det här är några av mina! Tänkte visa några produkter från olika märken som jag gillar!



C-system / Curl
Det här är en creme som är speciellt utvecklad för lockiga hår.
Den separerar håret och ger följsamma lockar. Lite stadga.

Bruksanvisning:
Den fungerar superbra att sätta in i håret efter att man har duschat och handdukstorkat håret. Själv har jag rätt mycke självlockar. Jag sätter in cremen i handdukstorkat hår och blåser det lite med en fön med tratt. Håret blir inte så flygigt som det lätt kan bli när man har lockigt hår.





Matrix / Sleek look
Värmeskyddande spray som man använder i samband med plattång, locktång, voleumaster m.m.
Skyddar mot värme (240 grader) och fukt. Passar alla hårtyper.

Bruksanvisning:
Spraya jämnt i torrt hår innan du använder värmeverktyg.




D:fi / Quick fix
Finfördelad balsamspray som verkligen fungerar! Är utredande och tynger inte ner. 

Bruksanvisning:
Spraya i handdukstorkat hår, du känner skillnaden på en gång! Verligen en favorit =)




Lanza / Anti aging serum
Detta är ett serum som ger en otrolig glans och gör att håret blir silkeslent. Den tynger inte heller ner håret. Serumet stärker håret och luktar jättegott! Den fungerar även som värmeskydd innan plattång. Utmärkt till hårförlängningar!

Bruksanvisning:
Du behöver bara 1-3 pumpar av serumet. Gnugga mellan handflatorna och fördela sedan jämnt i handdukstorkat/fuktigt hår. Går även att sätta i torrt hår, men ta lite åt gången då. 



Osis / Session Extreme hold hairspray
En torr hårspray som torkar snabbt. Sprayen är hård och ger långvarig stadga, men går lätt att borsta ur. Ger volym och kladdar inte.

Bruksanvisning:
Spraya i torrt hår =) Kanske som avslut till en frisyr.


Kommentarer
Postat av: heléne

osis hårsprayen har jag =)

2008-09-11 @ 17:57:53
Postat av: alma

du borde ha fler inlägg om hårprodukter, tips ju ;)

2008-09-15 @ 12:02:19
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0