Nya tapeter

Usch.. nu är jag less på att inte ha något jobb på vardagarna. Snälla ge mig ett? Jag känner mig lite seg nu på morronen men jag hade faktiskt tänkt gå ut och gå idag igen. Ante ringde för ett tag sen. Hans pass blev förlängt till 15.30. Stackarn som började 06.00 :/
Nån från rawi hade ringt han idag och sagt att dom ska sätta in nya tapeter.. torsdag! Jobbigt.. nu måste vi ner med allt! Hyllor, barbord, skrivbord, tavlor och allt annat vi har uppe! :S Ingen förvarning här inte. Så de betyder att jag och Ante måste fara och titta på tapeter idag. Egentligen vill vi som ha samma färg som vi har nu på tapeterna. Men vi vill även ha en fondvägg där vi har tv:n i nån lite mörkare färg.. Kanske grå eller svart med något snyggt mönster? Vi får se vad vi hittar =)

Kommentarer
Postat av: skea

Tyvärr kan jag inte ge dej ett jobb bara sådär =/

Har du prövat söka nå fler jobb? :)

2008-09-18 @ 18:50:07
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0